• język migowy
  • BIP
Strona główna/Aktualności/Zmiany organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich w (..)

Zmiany organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta

28 Października 2020

W związku z sytuacją epidemiczną oraz pozytywnymi wynikami na obecność koronawirusa u pracowników Urzędu Miasta Oleśnicy nastąpiła konieczność zmiany organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich.

W związku z powyższym informujemy, iż sprawy dotyczące:

  • zameldowania,
  • wymeldowania,
  • złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego
  • oraz zgłoszenia jego utraty,

można dokonać za pośrednictwem elektronicznej platformy ePUAP. Ponadto, wniosek o wydanie dowodu osobistego lub zgłoszenie jego utraty, można złożyć w dowolnym urzędzie gminy/miasta na terenie kraju - niezależnie od miejsca zameldowania.

Podania oraz wnioski, które nie wymagają osobistego stawiennictwa (np. wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym, wniosek o udostępnienie danych osobowych itp.), należy wrzucać do skrzynki znajdującej się przy bocznym wejściu do Urzędu. Bardzo prosimy o podanie numeru telefonu, co znacznie ułatwi kontakt.

Pilne sprawy, jak np. odbiór dowodu osobistego, sprawy związane z wymeldowaniem w związku ze sprzedażą nieruchomości, wniosek o wydanie zaświadczenia o braku osób zameldowanych w celu przedłożenia u notariusza, można załatwić po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym:

d.kubiak@um.olesnica.pl , tel. 71 798 21 79

, tel. 71 798 21 75

, tel. 71 798 21 82

, tel. 71 798 21 70

Za zaistniałą sytuację przepraszamy, prosząc jednocześnie o wyrozumiałość.

do góry